Chcete dostávat tipy pro zvýšení prodeje?

Jak se vypořádat s námitkou “jste z východu, z České republiky, měli byste vyrábět laciněji.” A v jakých případech vám v prodeji nízká cena dokonce spíše uškodí, než pomůže?

Podělím se o můj pohled na to, jakou hodnotu by měli vytvářet realitní makléři.

Povíme si o umění říkat “ne” – v životě i v byznysu.

A audio podcast #janicnechci je nově dostupný i z Androidu ;)

Pojďme na to!



Knížka “Ne! Já nic nechci” pro obchodníky, kteří se rozhodli na sobě zásadně pracovat: www.janicnechci.cz

Otázky do dalšího dílu mi pokládejte na www.janlaibl.cz/janicnechci

Show #janicnechci jako audio podcast, www.janlaibl.cz/podcast

Video kurz “Profese obchodník” vás naučí prodat jakýkoliv produkt nebo službu: www.profeseobchodnik.cz

Show #janicnechci natáčíme v prostorách Galerie Harfa, děkujeme :) www.galerieharfa.cz

Hudba
Alesso Feat. Roy English – Cool ( C3EYOND Bootleg ) – C3EYOND Music
Armin Van Buuren Feat. Cindy Alma – Beautiful Life ( C3EYOND Remix ) – C3EYOND Music

Dost často slýcháváme nebo dokonce sami říkáme, že “nemáme čas”. A není vůbec od věci se podívat na to, co to vlastně znamená.

Když vám řeknu: “Pojďte se se mnou zítra dívat do bílé zdi, budeme jenom tak čučet, nic nebudeme dělat,” co mi na to asi tak odpovíte…? Pochopitelně, že nemáte čas.

A když vám řeknu: “Zítra se mnou můžete jít pod balkón, frajer tam bude vyhazovat pětitisícovky, co pochytáme, je naše…”? Tak na to, velmi pravděpodobně, čas mít budete.

Co se změnilo? Změnil se čas? Ne. Čas je stále stejný.

Změnil se obsah času, to znamená důležitost.

Takže pokud nám někdo říká “nemám čas”, tak nám vlastně říká: “To, co ty po mně chceš, není pro mě důležité, nedávám tomu žádnou váhu.”

A stejně to funguje i u nás samých. “Nemám čas, nestihl jsem to…” Jestliže jsem něco nestihl, tak to pro mě nebylo tak důležité. Protože kdyby bylo, tak jsem to stihnul.

Zkuste si na tento důvod vzpomenout při vašem příštím jednání se zákazníkem. Pokud vám řekne, že nemá čas, nedává tomu (zatím) dostatečnou prioritu.

A mým úkolem nyní je zákazníkovi z toho tu prioritu udělat. Zvlášť v případě, že vím, že by tam z jeho strany měla být.

Pokud tedy klient nemá čas, nehledejte, kdy ho mít bude. Hledejte důvod, proč si ho má udělat.

Přeju úspěšné obchody
Honza

ps: způsoby, jak “z toho zákazníkovi udělat prioritu”, by měly být součástí vašeho sales skriptu; jestli ale tápete, pošlete mi otázku do příštího dílu show #janicnechci

Máte schůzku s klientem, najdete jeho potřeby, vyřešíte problémy, navrhnete řešení i způsob realizace, jste oba spokojení s výsledkem… a za týden už vám nezvedá telefon, nekomunikuje, vymlouvá se a nakonec si to vše pořídí jinde. Prostě vás obejde. Co je příčinou a jak tomu zabránit?

Jsou zákazníci flegmatici, ale jsou i zákazníci cholerici. Jak ke každému z nich přistupovat tak, abyste pro něj vůbec byli partnerem do diskuze? Prozradím vám svoji jednoduchou a léty prověřenou metodu, jak se chovat k různým typům zákazníků.

Děláte “empatii”? Co empatie vlastně znamená a k čemu je vůbec dobrá? Je možné ji trénovat?

A pokud sledujete moje hledání nejlepšího řešení pro zapisování poznámek… tak máme vítěze.

To vše v 32. díle show #janicnechci ;)



Knížka “Ne! Já nic nechci” pro obchodníky, kteří se rozhodli na sobě zásadně pracovat: www.janicnechci.cz

Otázky do dalšího dílu mi pokládejte na www.janlaibl.cz/janicnechci

Show #janicnechci ve formě audio podcastu, podcast.janlaibl.cz

Video kurz “Profese obchodník” vás naučí prodat jakýkoliv produkt nebo službu: www.profeseobchodnik.cz

Show #janicnechci natáčíme v prostorách Galerie Harfa, děkujeme :) www.galerieharfa.cz

Hudba
Alesso Feat. Roy English – Cool ( C3EYOND Bootleg ) – C3EYOND Music
Armin Van Buuren Feat. Cindy Alma – Beautiful Life ( C3EYOND Remix ) – C3EYOND Music